Ania moje summer au pair Włochy 2014
 Marzenia jednak się spełniają!
Od dawna słoneczna Italia była moim celem podróży. Zawsze chciałam zobaczyć wąskie, stare uliczki, skosztować włoskiej kuchni, poznać pełnych temperamentu Włochów, a także przekonać się, czy Włochy są rzeczywiście tak malownicze jak w filmach. Kiedy zobaczyłam ofertę biura Prowork postanowiłam wykorzystać nadarzającą się okazje.
Do Włoch przyjechałam 6lipca. Domownicy traktowali mnie jako członka swojej rodziny. Carlotta, moja nowa siostra była pełną energii 12-latką, podobnie jak 5-letni Samuel. Z nimi nie można było narzekać na nudę. Moimi obowiązkami była zabawa z Samuelem, odrabianie z Carlottą zadań z języka niemieckiego, a także opieka nad nimi kiedy rodzice wychodzili z przyjaciółmi. Pierwszy tydzień mojego pobytu spędziłam w Poggibonsi, ich rodzinnym mieście. Natomiast pozostały czas mieszkaliśmy w malowniczej miejscowości nad morzem- Castiglioncello. Całe dnie spędzaliśmy na plaży. Carlotta w gronie swoich przyjaciół, ja w towarzystwie Samuela, który w tym roku uczył się pływać. Włoskie dzieci oprócz kąpieli i budowania zamków zajmują się łowieniem ryb, krabów, ślimaków i innych owoców morza. Nigdy nie pomyślałabym, że może to wywołać tyle emocji wśród nich. Cisza, pełne skupienie i okrzyki radości, kiedy udało się coś złapać. Niesamowite! Każdy dzień spędzony z dziećmi uczył mnie czegoś nowego. Również nauka języka włoskiego w ich towarzystwie przychodziła łatwiej. Zauważyłam, że bardzo chętnie odgrywali rolę mojego mentora. Carlotta okazała się kochaną siostrą. Spędzałyśmy ze sobą dużo czasu. Chodziłyśmy na zakupy, odrabiałyśmy lekcje, grałyśmy w siatkówkę. Cudowne uczucie mieć siostrę! Moi host rodzice byli kochający i otwarci. O wszystkim można było z nimi porozmawiać. Kiedy pogoda nie dopisywała wsiadaliśmy w samochód i zwiedzaliśmy okoliczne miasta. Byłam między innymi w Pizie, Florencji, Sienie, Livorno, Cecinie. Sama też poznawałam rejon Toskanii. Jednak najbardziej w pamięci pozostały mi wieczory, kiedy całą rodziną oraz przyjaciółmi siadaliśmy na dużym tarasie z widokiem na morze i wspólnie jedliśmy kolację. Nie brakowało wtedy śmiechu i dobrej zabawy. Kuchnia włoska nie ma przede mną żadnych tajemnic. Numerem jeden jest pizza z nutellą. Rewelacja! Miałam też okazję poznać smak owoców morza i innych włoskich przysmaków.
Wyjazd ten  był dla mnie cudowną przygodą pełną doświadczeń, lekcji, a także miłych niespodzianek. Spędzone tam dwa miesiące są moimi najlepszymi wakacjami. Wiem na pewno, że chce tam wrócić! Włochy mnie zaczarowały. Dziękuję Wam za pomoc!

bieżąca relacja/zdjęcia: 1 | 2
Wszystkie relacje Au Pair/galerie zdjęć
14 lis 12Au Pair Kasia w Nowym Joku: Hallowen, Huragan Sandy i wakacje w Miami!
7 lis 12Au Pair w Nowym Jorku! Relacja z pobytu Andżeliki :)
7 lis 12Au Pair Wielka Brytania- Kamila z wizytą nad Tamizą!
10 paź 12AuPair Wielka Brytania- wyjedź do Londynu: pracuj i ucz się języka na kursach za granicą!
10 paź 12Au Pair Chiny- przysmaki tradycyjnej kuchni chińskiej :)
10 paź 12Au Pair Nowy Jork - Malwina przedłużyła pobyt o kolejny rok!
3 paź 12Au pair London - Natalia rozpoczyna swój pobyt Au pair w Wielkiej Brytanii
3 paź 12Au Pair Norwegia 2012 - Anna w Skandynawii
26 wrz 12Program Au Pair USA - wyjazd do Ameryki- relacja Andżeliki
25 wrz 12Patrycja w Sanfrancisco- najnowsze zdjęcia naszej Au Pairki z USA
25 wrz 12Alicja w Chinach- zdjęcia i relacja z Szanghaju
24 wrz 12Relacja z wakacyjnego pobytu Karoliny w Belgii
21 wrz 12Pozdrowienia z Seattle :) Au pair Małgorzata w USA
20 wrz 12Justyna w Bristolu- nowe zdjęcia i relacja z wyjazdu Au Pair do Anglii
19 wrz 12Nowe zdjęcia z pobytu Dagmary w Chinach- Pekin! Au Pair w Chinach!
30 sie 12Marlena w Anglii- nasza Au Pairka po 8 miesiącach opisuje pobyt
30 sie 12Renata jest Au Pairką w Newbury:) College, dom host rodziny oraz zdjęcia miasta
30 sie 12Marieta w USA- zobaczcie relację i bloga naszej \"amerykanki\" :)